تزریق فیلر و ژل در رشت

فیلر به دلیل کاربرد گسترده ای که در جوانسازی چهره دارد این روزها به یکی از پرطرفداراترین خدمات زیبایی بین زنان و مردان تبدیل شده است.

کلینیک باران با استفاده از بهترین متخصصین و کادر مجرب، با رعایت کامل اصول بهداشتی، برای تزریق فیلر و ژل این اطمینان را به شما میدهد، که یک تجربه عالی برای اصلاح چین‌ و ‌چروک‌های پوست و صورت خود داشته باشید.

تزریق فیلر و ژل در رشت

کلینیک زیبایی رشت

تزریق بهترین برند ژل و فیلر

خدمات زیبایی پوست و صورت

لیست قیمت تزریق فیلر و ژل در رشت

تزریق فیلرنوع و قیمتنوع و قیمت (ریال)نوع و قیمت
فیلر مو47,500,000
فیلر لب هر 1 سی‌سیروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000
فیلر چانه هر 1 سی‌سیروفیل 40,000,000نورافیل 48,000,000زشیل 20,000,000
فیلر گونه هر 1 سی‌سیروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000زشیل 20,000,000
فیلر زاویه فکروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000زشیل 20,000,000
فیلر شقیقهروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000
فیلر فول فیس هر سی‌سیروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000زشیل 20,000,000
فیلر زیر چشمنوویا زشیل 65,000,000نورافیل 40,000,000ـ
فیلر خط خندهروفیل 48,000,000نورافیل 40,000,000زشیل 20,000,000
فیلر یا هرفیلر برای پوست
نمایش ویدیو درباره فیلر یا هرفیلر برای پوست
تزریق بوتاکس پره بینی
نمایش ویدیو درباره تزریق بوتاکس پره بینی
تیرگی و گودی زیر چشم
نمایش ویدیو درباره تیرگی و گودی زیر چشم
درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران
نمایش ویدیو درباره درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران

هزینه تزریق ژل و فیلر در رشت

هزینه تزریق ژل و فیلر در رشت و کلینیک باران به عواملی مانند: برند فیلر، میزان فیلر مورد نیاز، اعتبار کلینیک، پزشک و غیر… بستگی دارد. قیمت و هزینه حدودی تزریق فیلر و ژل در جدول بالا درج شده است.

تزریق فیلر و ژل در کلینیک زیبایی باران

در کلینیک باران عمل فیلر با تزریق ژلی مخصوص که عمدتا حاوی هیالورونیک اسید است، تلاش می شود تا خطوط صورت تا حد ممکن از بین بروند.

بنابراین انجام فیلر در بخش های مختلف صورت که خطوط ممکن است، به دلیل بالا رفتن سن یا حتی به صورت طبیعی وجود داشته باشند، باعث صاف تر شدن پوست و جوان شدن حالت چهره می‌شود.

عمل فیلر در کنار تزریق بوتاکس در رشت می تواند در ناحیه خط لبخند، بین ابروها و همچنین لب و زیر چشم در کلینیک باران انجام شود.

بهترین کاربرد تزریق فیلر و ژل

یکی از کاربردهای فیلر از بین بردن چین و چروک‌ها و جوان سازی چهره است. از فیلر برای از بین بردن خطوط عمیقی همچون خط اخم، خط خنده و پیشانی استفاده می‌شود، که این خطوط با فیلر به خوبی از بین میروند.

دیگر کاربرد تزریق ژل و فیلر برای جای جوش و از بین بردن اسکارهای آتروفیک و فرو رفته صورت است. تزریق فیلر در این عارضه مکمل و جایگزین روش‌هایی همچون (سابسیژن) است.

دیگر خدمات کلینیک باران: لیزر موهای زائد رشت

کاربرد تزریق فیلر و ژل صورت

اما مهم‌ترین بهترین کاربرد فیلر، حجم دهی و فرم دهی به اجزای صورت و پوست است. به دلایل ژنتیکی و یا در اثر افزایش سن ممکن است، بخشی از صورت حجم کافی برخودار نباشد.

این موضوع ممکن است در اثر سبک زندگی یا کاهش وزن‌های غیر اصولی نیز اتفاق بیفتد. در این صورت از تزریق ژل و فیلر برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، زاویه فک و … استفاده می‌شود.

تزریق فیلر لب در رشت

امروزه لب‌های خوش فرم و حجیم معیار زیبایی هستند و بسیاری از اطراف خواهان لب‌هایی حجیم‌تر و خوش فرم تر هستند.

 کلینیک باران به راحتی برای افرادی که لب‌های باریک که باعث القای خستگی شان می‌شود و همچنین برای کسانی که ممکن است لب‌هاشان متقارن نباشند، یا فرم آنها مورد قبول فرد نباشد، با تزریق ژل و فیلر لب‌های حجیم، جذاب، و خوش فرم به مراجعه کننده عزیز هدیه دهد.

تزریق فیلر چشم در رشت

یکی از مواردی که برخی از افراد نسبت به آن احساس نارضایتی دارند سیاهی دور چشم است. سیاهی دور چشم بیشتر زمینه ارثی و ژنتیکی دارد و به همین علت در افراد جوان نیز دیده می‌شود.

لازم به ذکر است که افزایش سن نیز فاکتور بسیار موثری در ایجاد یا تشدید سیاهی دور چشم است. کلینیک باران با 5 سال تجربه در انجام تزریق فیلر و ژل به راحتی یک تجربه عالی در زیبایی پوست شما میتواند به ارمغان بیاورد.

تزریق فیلر یکی از کم عارضه ترین راهکارهای زیبایی است. در نتیجه انتخاب بسیار خوبی برای پوست و ناحیه حساس دور چشم شما به شمار می‌آید.

بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر رشت

دکتر زاهرا مومنی در کلینیک باران، متخصص تزریق فیلر و ژل، بدون وارد کردن هر نوع آسیبی به بافت‌های اطراف چشم، ناحیه سیاهی دور چشم، که عموماً به دلیل کمبود چربی زیر بافتی رخ می‌دهد، از بین میبرد و بهبود می‌بخشد، تا چشم‌های شما ظاهری شاداب و گیرا داشته باشند.

اگر قصد جوانسازی پوست با روش تزریق فیلر و ژل را دارید و دنبال یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت هستید، تا بتوانید با خیال راحت از روش تزریق ژل استفاده کنید، میتوانید از پزشکان کلینیک زیبایی باران در رشت مشاوره بگیرید.

بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر در رشت

کلینیک تزریق فیلر و ژل در رشت

01

مشاوره حرفه‌ای با کادری قوی

تزریق بهترین برند فیلر و ژل در رشت

02

تزریق بهترین برند فیلر و ژل

filer22

خدمات زیبایی با تزریق فیلر و ژل

03

سوالات متداول
تزریق فیلر و ژل میتواند درد داشته باشد؟

تزریق فیلر همراه در کلینیک باران با بی حسی صورت میگیرد، ولی به هر حال ممکن است کمی درد داشته باشد.

تزریق فیلر و ژل در صورتی که این عمل توسط پزشک مجرب و کلینیک معتبر انجام شود، هیچ عارضه ای جز تورم و قرمزی موقتی نخواهد داشت.

تزریق ژل یک عمل سرپایی است و به استراحت بالینی نیاز ندارد. معمولا افراد پس از تزریق می‌توانند عملکرد روزانه خود را ادامه دهند. اما ممکن است کمی تورم و کبودی وجود داشته باشد که پس از دو روز رفع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *