لیزر موهای زائد در رشت

یکی از موثرترین و کم دردترین راه هایی که امروزه برای رفع موهای زائد انجام می شود، استفاده از لیزر است. کلینیک باران به دلیل رضایت بالای مراجعین و بکارگیری از به‌روزترین دستگاه‌ها، یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در رشت و گیلان بحساب می‌آید.

کلینیک باران با استفاده از بهترین دستگاه‌های لیزر، از شرکت آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا، با رعایت کامل اصول بهداشتی، این اطمینان را به شما میدهد، که یک تجربه عالی برای رفع موهای زائد خود داشته باشید.

Laser hair baner.categori

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد بانوان

قیمت لیزر موهای زائد در رشت 1403

لیزر موهای زائدقیمت به (ریال)
لیزر کل دست4,500,000
لیزر کل پا8,500,000
لیزر زیر بغل3,000,000
لیزر بیکینی3,500,000
لیزر کل جلو3,500,000
لیزر کل پشت3,500,000
لیزر باسن1,500,000
لیزر کل بدن پکیج ویژه با تخفیف 19,500,000
پکیج ویژه(دست،پا ، زیر بغل و بیکینیبا تخفیف 14,500,000
laser clinic لیزر رشت
نمایش ویدیو درباره laser clinic لیزر رشت
لیزر
پخش ویدیو
مطب لیزر آقایان، خانوم دکتر مومنی
نمایش ویدیو درباره مطب لیزر آقایان، خانوم دکتر مومنی
صحبت های دکتر مومنی برای لیزر موهای زائد
نمایش ویدیو درباره صحبت های دکتر مومنی برای لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد بدن (رشت، گلسار)

قیمت لیزر موهای زائد بدن در رشت و کلینیک باران به عواملی مانند: محل تحت درمان، دستگاه‌ها، جثه شما و غیر… بستگی دارد.

شما میتوانید با مراجعه به جدول قیمت لیزر موهای زائد بالا، تمامی قیمت‌ها برای همه ناحیه بدن را مشاهده کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

کلینیک زیبایی باران در رشت با استفاده از دستگاه های جدید و خدمات نوین در زمینه لیزر موهای زائد، جزئه بهترین مراکز لیزر و یاری کننده خانم ها و آقایان برای حذف موهای زائد خود در استان گیلان است. 

لطفا جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد با شماره تلفن‌های کلینیک زیبایی باران تماس بگیرید.

مهم ترین نکاتی که در انتخاب مراکز لیزر باید بهش توجه داشته باشید

در هنگام انتخاب مرکز لیزر موهای زائد، باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. رعایت کامل بهداشت یکی از مهم ترین ویژگی های مراکز درمانی معتبر است. رفع موهای زائد در محیط آلوده و نه چندان تمیز ممکن است باعث بروز بیماری های متعددی شود.

 کلینیک باران این اطمینان را به شما میدهد، که تمامی توصیه‌های بهداشتی لازم را به اپراتورها و کارکنان خود ابلاغ کرده و آن ها را ملزم به رعایت کلیه نکات بهداشتی کرده است.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بعد مشاوره و بررسی مراجعه کننده مشخص میشود. به طور مثال، لیزر موهای زائد صورت بسیار سریع انجام می‌شود و شاید ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان ببرد ولی موهای پا (مثل موهای دست) بسیار سرسخت هستند و به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

معمولاً برای حذف موثر موهای صورت به ۶ تا ۱۲ جلسه لیزر با فواصل ۲ تا ۴ هفته‌ای نیاز هست.

جلسه اول لیزر موهای زائد چگونه است؟

بیشتر مراجعه کنندگان برای درمان موهای زائد در جلسه اول کمی ترس دارند، ولی کلینیک باران این اطمینان را به شما میدهد، که لیزر هیچگونه خطری برای پوست و بدن شما نداشته باشد.

یک جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیرپوستی را از بین ببرد. ولی برای این که دوباره دچار این مشکل نشوید، باید دوره‌ی لیزر درمانی را تکمیل کنید.

فولیکولیت به جوش‌هایی گفته می‌شود که ناشی از التهاب فولیکول هستند. در جلسه اول به کمک لیزر موهای زائد، فولیکول را از بین می‌بریم. وقتی دیگر فولیکولی وجود نداشته باشد، دیگر چیزی نیست که دچار التهاب و نهایتاً جوش شود.

دیگر خدمات مطب: تزریق بوتاکس رشت

خطرات و مضرات لیزر موهای زائد

لیزر یک پرتوی نوری است. منتها نوری که ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارد و بسیار پرانرژی است. لیزرها در پزشکی و صنعت استفاده‌های زیادی دارند.

 لیزر موهای زائد دقیقاً به نحوی طراحی شده که بدون اثر گذاشتن روی قسمت‌های دیگر پوست و بدن، باعث حذف موهای زائد شود و میتوان گفت هیچ خطری برای شما ندارد.

نکته‌ی قابل توجه این است که گرمای لیزر باعث آسیب دیدن و از کار افتادن فولیکول‌ها می‌شود، اما این آسیب کاملاً انتخابی است. یعنی به طور همزمان آسیبی به پوست و بافت‌های مجاور فولیکول وارد نمی‌شود. البته گاهی در اثر خطای اپراتور پوست آسیب می‌بیند.

عوارض لیزر موهای زائد

قبل از هر چیز باید بدانید که، نور و اشعه متراکم لیزر به فولیکول‌های مو تابانیده می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول ها نور را جذب می کنند، و در نتیجه، موها تخریب می شوند.

تمرکز لیزر مو روی فولیکول‌ها است، به همین دلیل است که پس از مراجعه به کلینیک لیزر موهای زائد، وقتی به خودتان نگاه می کنید، علاوه بر مقداری قرمزی ناشی از لیزر، تفاوت فوری دیگری مشاهده نمی کنید. مو هنوز وجود دارد، اما عاملی که باعث رشد آن می شود سوزانده شده و از بین رفته است.

دستگاه‌های لیزر طوری طراحی شده اند که انرژی را فقط به ریشه مو و درم برسانند، پس خیالتان راحت باشد که ارگان‌های داخلی بدن شما به هیچ عنوان تحت تاثیر اشعه لیزر قرار نمی گیرند.

دکتر زهرا مومنی بهترین دکتر پوست و مو در رشت

انتخاب بهترین دکتر پوست و مو در رشت وابسته به نظر بیمارانی می باشد، که به مراکز درمانی تخصصی برای درمان مشکلات مراجعه می نمایند.

ما در این بخش به معرفی یکی از بهترین کلینیک های تخصصی در رشت (دکتر زاهرا مومنی متخصص لیزر موهای زائد) پرداخته ایم. کلینیک زیبایی رشت (باران) به کمک متخصصان مجرب توانسته است رضایتمندی مراجعان را در بالاترین سطح ممکن ایجاد نماید.

در این مجموعه تخصصی، ما همواره تلاش میکنیم با ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی به مراجعان در بالاترین سطح کیفی کمک کنیم.

اجرای فرایندهایی مانند لیزر موهای زائد، تزریق فیلر و ژل، بوتاکس، پاکسازی پوست، لیفت و جوانسازی با نخ و همچنین مزوتراپی مو و خال برداری در مناسب ترین شرایط و با استفاده از تجهیزات روز دنیا صورت می گیرد.

در نهایت هدف نهایی متخصصان این مجموعه کسب نتایج قابل قبول و افزایش رضایت شما مراجعان گرامی است. لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در گیلان

لیزر موهای زائد

01

مشاوره حرفه‌ای با کادری قوی

لیزر موهای زائد بدن رشت

02

خدمات لیزر و زیبایی پوست

کلینیک لیزر موهای زائد در رشت

دریافت نتیجه عالی با بهترین دستگاه

03

سوالات متداول
چگونه باید برای لیزر موهای زائد آماده شد؟

قبل از انجام لیزر موهای زائد با پزشک یا تکنسین که کار لیزر را انجام می دهد صحبت کنید، و به طور کامل موارد را بررسی کنید. نیاز نیست نگران باشید و کار خاصی قرار نیست انجام دهید، ما شما را راهنمایی میکنیم.

امروزه دستگاه‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند نتایج خیلی خوبی برای شما ایجاد کنند. در بین برندهای سازنده‌ی دستگاه‌های لیزر، شرکت آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا از بقیه مشهورتر هستند و دستگاه‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

بله. البته در گذشته اینطور نبود و برای لیزر موهای زائد مراجعین با پوست‌های تیره مشکلات زیادی داشتیم. امروز با پیشرفت فناوری‌های لیزری می‌توانیم برای کسانی که پوست خیلی تیره هم دارند لیزر انجام دهیم؛ البته تا زمانی که بین رنگ مو و رنگ پوست تفاوت واضحی وجود داشته باشد. یعنی رنگ موها تیره‌تر از رنگ پوست باشد.

به طور کلی لیزر موهای زائد دردناک نیست ولی می‌تواند درد داشته باشد. ۹۹ درصد مراجعین می‌توانند درد لیزر را به سادگی تحمل کنند و تنها ۱ درصد به داروهای بی‌حسی نیاز پیدا می‌کنند. میزان درد به آستانه تحمل شما و ناحیه‌ی تحت درمان نیز بستگی دارد. بیشتر مراجعین درد لیزر را مشابه با درد حاصل از برخورد یک کش لاستیکی به پوست توصیف می‌کنند.

تعداد دفعات شیو بین جلسه های لیزر نباید زیاد شود، چون که باعث ضخیم تر شدن فولیکول ها و همچنین ریشه مو‌ها می‌‌شود. حتی رشد مو ها را سریع تر می‌ کند. پس بهتر است که بین جلسه های لیزر خود بیشتر از ۲ بار شیو نکنید.

حداقل تا ۲۴ ساعت ورزش نکنید. بعد از انجام لیزر بلافاصله دوش نگیرید. از مواد آرایشی بر روی نقاط لیزر شده تا مدتی استفاده نکنید. در نواحی لیزر شده از دئودرانت استفاده نکنید.

رنگ پوست در اثر قرار گرفتن پرتوهای شدید لیزر روشن می شود، البته هایپرپیگمانتسر یا روشن شدن پوست بیشتر در افرادی که دارای پوست تیره می باشند اتفاق می افتد. برای روشن کردن ناحیه تناسلی به طور قطعی می توانید از روش سفید کردن واژن استفاده کنید.

تمام دستگاه‌های لیزر خاصیت ضدیونیزه دارند. یعنی پرتوهای ناشی از تابش لیزر، نمی توانند اثر مخرب بر پوست داشته باشند. در واقع نابودی DNA باعث بروز عوارض جدی و سرطان پوست می شود، که در نتیجه لیزر باعث بروز سرطان نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *