لیزر موهای زائد آقایان در رشت

کلینیک باران تمامی خدمات لیزر موهای زائد آقایان را در رشت برای شما مراجعین گرامی فراهم کرده است.

لیزر تمامی نقاط و نواحی بدن مانند: کل پشت، کل جلو، زیر بغل، کل دست، صورت، گردن و غیر … در مطب زیبایی باران امکانپذیر است.

حذف موهای زائد بدن با بهترین دستگاه‌های لیزر، از شرکت آمریکایی و ایتالیایی، با رعایت کامل اصول بهداشتی، برای آقایان با یک تجربه عالی انجام می‌شود.

قیمت لیزر موهای زائد آقایان در رشت
خدمات لیزر مو بدن مردان
لیزر موهای زائد آقایان
خدمات زیبایی پوست آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان در رشت

لیزر موهای زائد آقایانتعداد جلساتقیمت به ریال
لیزر کل جلو1 جلسه5,500,000
لیزر کل پشت1 جلسه5,500,000
لیزر کل دست1 جلسه5,500,000
لیزر زیر بغل1 جلسه3,000,000
لیزر کل بدن آقایان1 جلسهبا تخفیف ویژه 15,000,000
لیزر صورت و گردن1 جلسه1,500,000 الی 5,500,000
مطب لیزر آقایان، خانوم دکتر مومنی
نمایش ویدیو درباره مطب لیزر آقایان، خانوم دکتر مومنی
لیزر رشت گلسار
نمایش ویدیو درباره لیزر رشت گلسار
laser clinic لیزر رشت
نمایش ویدیو درباره laser clinic لیزر رشت
صحبت های دکتر مومنی برای لیزر موهای زائد
نمایش ویدیو درباره صحبت های دکتر مومنی برای لیزر موهای زائد

در گذشته تقریباً تمام مراجعین لیزر موهای زائد بانوان بودند، ولی امروز این نسبت تغییر کرده و حتی لیزر موهای آقایان با خانوم‌ها برابر شده است.

لیزر موهای زائد کل بدن آقایان

برخی از مراجعین باران فقط می‌خواهند که تراکم موهای بدن‌شان را کاهش دهند. مثلاً سینه‌ی بسیار پرمویی دارند ولی نمی‌خواهند که کاملاً بدن بدون مو شوند.

برخی از آقایان هم علاقه دارند موهای مناطقی از بدنشان را به کلی حذف کنند؛ مثل موهای پشت در ناحیه‌ی شانه‌ها و کتف، که همگی در کلینیک ما امکان پذیر است.

برای کاهش تراکم و یا حذف کامل موهای زائد بدن با بهترین و بروزترین دستگاه‌ها با مطب زیبایی باران تماس بگیرید، تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

لیزر موهای زائد برای مردان ورزشکار

لیزر می‌تواند زندگی فوتبالیست‌ها، دوچرخه سواران، شناگران و سایر ورزشکارانی که نیاز به اصلاح مداوم موهای بدن خود دارند را آسان‌تر کند. دیگر خبری از بریدن با تیغ، جوش زدن‌های بعد از اصلاح با ماشین و خارش‌های بعد از درآمدن مو نخواهد بود. یکبار برای همیشه از شر موهای مزاحم خلاص می‌شوید.

کلینیک لیزر موهای زائد آقایان باران، این اطمینان را به شما میدهد که یک تجربه عالی برای شما با حذف موهای زائد بدن رقم بزند.

خدمات کلینیک باران: خدمات لاغری رشت

لیزر موهای زیر پوستی ریش و صورت آقایان

تنها راه درمان موهای زیر پوستی و فولیکولیت لیزر است. موهای زیر پوستی در بسیاری از آقایان بعد از اصلاح ریش، به ویژه در ناحیه‌ی زیر گردن، به شکل جوش‌هایی کوچک مشاهده می‌شود.

این مشکل شایع که سودوفولیکولیت ریش نام دارد، به طور کامل با لیزر برطرف می‌شود. فقط یک جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیرپوستی را از بین ببرد. البته برای این که دوباره دچار این مشکل نشوید، باید دوره‌ی لیزر درمانی را تکمیل کنید.

 لطفا برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

کلینیک لیزر موهای زائد آقایان در رشت

Laser hair men 1

01

تضمین کیفیت لیزر آقایان

Laser hair removal men

02

لیزر مو بدن با بهترین قیمت

لیزر موهای زائد آقایان در رشت و گیلان

از بین بردن مو بدن با بهترین دستگاه

03

هزینه لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

هزینه‌ی کلی لیزر به تعداد جلسات و بخش‌هایی که می‌خواهید لیزر کنید بستگی دارد. بدیهی است که هزینه‌ی لیزر موهای زائد کل بدن از هزینه‌ی لیزر پشت لب بسیار بیشتر است. نوع دستگاه نیز می‌تواند در قیمت لیزر موثر باشد. لطفا برای مشاهده قیمت به جدول بالا رجوع کنید.

بیشتر آقایان می‌گویند که لیزر درد ندارد و فقط بعضی وقت‌ها کمی اذیت می‌کند. درصد کمی می‌گویند که دردش مشابه برخورد کش لاستیکی به پوست است. حدود ۱-۲ درصد هم ذکر می‌کنند که درد زیادی متحمل شده‌اند. برای این افراد از داروهای بی‌حس کننده‌ی موضعی استفاده می‌کنیم که می‌تواند درد را به نصف برساند. در کل میتوان گفت لیزر درد چندانی ندارد.

تعداد جلسات لیزر آقایان نیز معمولاً به ۶ تا ۸ جلسه با فواصل ۴ تا ۶ هفته‌ای است.