تزریق بوتاکس در رشت

تزریق بوتاکس یک درمان محبوب است که به دلیل توانایی آن در کاهش چشمگیر چین و چروک در مدت زمان کوتاهی رایج شد.

 سم بوتولینوم برای هدف قرار دادن و ریلکس کردن ماهیچه هایی که باعث ایجاد چین و چروک های نامطلوب در نواحی مختلف صورت می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

 همچنین جالب است بدانید که از بوتاکس می توان برای درمان میگرن مزمن، تنبلی چشم، بی اختیاری مثانه و لرزش چشم نیز استفاده کرد.

بوتاکس تزریق

کلینیک تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس بهترین برند

قیمت تزریق بوتاکس در رشت

بوتاکس ناحیه بدنقیمت به ریال
بوتاکس صورت12,000,000
بوتاکس زیر بغل17,000,000
بوتاکس لبخند لثه‌ای3,000,000
بوتاکس رفع پره بینی و پهن3,000,000
بوتاکس افتادگی نوک بینی3,000,000
بوتاکس چروک دور لب3,000,000
بوتاکس خط اخم و افتادگی گوشه لب3,000,000
بوتاکس میگرن 12,000,000
بوتاکس کف دست17,000,000
بوتاکس گردن12,000,000
بوتاکس پاکسازی صورت4,000,000
بوتاکس پاکسازی گردن4,000,000
بوتاکس درمان دور لب3,000,000
بوتاکس درمان دور چشم3,000,000
فیلر یا هرفیلر برای پوست
نمایش ویدیو درباره فیلر یا هرفیلر برای پوست
تزریق بوتاکس پره بینی
نمایش ویدیو درباره تزریق بوتاکس پره بینی
تیرگی و گودی زیر چشم
نمایش ویدیو درباره تیرگی و گودی زیر چشم
درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران
نمایش ویدیو درباره درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران

قیمت بوتاکس در رشت

قیمت تزریق بوتاکس در کلینیک باران به عواملی مانند میزان عمق چین، چروک، خط اخم، و صورت مراجعه کننده بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر از هزینه تزریق بوتاکس رشت به لیست قیمت بالا رجوع کنید، و یا با پزشکان و مشاوران کلینیک زیبایی باران تماس بگیرید.

با تزریق بوتاکس چه نواحی را می توان درمان کرد؟

اصولا رایج ترین نواحی درمانی برای کاهش چین و چروک عبارتند از: خطوط پنجه کلاغی (خطوط خارجی اطراف چشم)، گلابلا (بین چشم ها) و تزریق بوتاکس پیشانی هستند.

همچنین نواحی دیگر از جمله “خطوط بانی” (خطوط روی بینی)، خط فک، چانه و گردن نیز ممکن است با بوتاکس درمان شوند.

بوتاکس استفاده های دیگری نیز دارد و حتی می توان از شل کننده‌های عضلانی برای درمان تعریق زیاد و دندان قروچه نیز استفاده کرد.

تزریق بوتاکس زیر بغل در رشت

یکی از بهترین روشها برای رفع تعریق در ناحیه زیر بغل تزریق ماده بوتولینیوم توکسین است. در این روش ماده‌ی بوتاکس، توسط پزشک مجرب در ناحیه زیر بغل تزریق می‌شود.

ماندگاری این تزریق حداقل تا 6 ماه است. در عین حال تزریق صحیح در صورت، هیچگونه عارضه‌ی جدی‌ برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

تزریق بوتاکس کف دست در رشت

برای افرادی که از تعریق زیاد کف دست ها رنج میبرند، یکی از بهترین روش های درمانی تزریق بوتاکس بوتولینیوم توکسین در این ناحیه است. توجه داشته باشید این تزریقات حتما باید توسط پزشک انجام گردد.

باید توجه داشته باشید در صورت تزریق صحیح، تزریق بوتاکس کف دست بدون هیچگونه عارضه‌ی خواهد بود. ماندگاری این روش تزریق کف دست حداقل تا 6 ماه است.

تزریق بوتاکس نوک بینی

در افرادی که نوک بینی افتاده‌ای دارند، و این افتادگی در اثر عملکرد بیش از حد عضله‌ی پایین کشیده شده، ایجاد میشود. این مشکل معمولا در حالت خندیدن بیشتر خواهد شد.

دیگر خدمات کلینیک: لیزر موهای زائد رشت

تزریق بوتاکس نوک بینی یکی از بهترین روش های درمانی است، که با مهار عضله‌ی بینی موجب بالا رفتن نوک بینی می‌شود.

تزریق بوتاکس پره بینی در رشت

در افرادی که هنگام خندیدن، عصبانیت و تنفس پره بینی شان بیش از حد باز می‌شود، این نوع تزریق پره بینی توصیه می‌شود. روش کار به این صورت است که پزشک در طرفین بینی در محل عضله، با تزریق بوتاکس موجب مهار عملکرد این عضله می‌شود.

تزریق بوتاکس لبخند لثه‌ای در رشت

این تزریق برای افرادی که هنگام خندیدن بخشی از لثه‌هایشان نمایان می‌شود، مناسب است. توصیه این است که با تزریق در دو نقطه توسط پزشک، شدت این حالت کم شود. در نتیجه بیمار پس از دو هفته کاملا درمان می‌شود.

تزریق بوتاکس چروک دور لب

این چروک معمولا در اثر جمع شدن زیاد لب ایجاد می‌شود. چروک دور لب یا (smoker line)  در  افراد سیگاری مشهودتر است.

در این روش پزشک نقاط مخصوصی را با استفاده از بوتولینیوم توکسین رقیق شده تزریق می‌کند. پس از زمان تقریبی دو هفته درمان کامل می‌شود و حداقل تا 6 ماه ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس گردن

در ناحیه‌ی گردن برای برطرف شدن خطوط افقی و عمودی متوان از تزریق بوتاکس بوتولینیوم توکسین بهره برد. در صورت تزریق صحیح توسط پزشک، این روش بسیار میتواند موثر باشد و حتی حداقل تا 6 ماه ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس میگرن در رشت

در افرادی که از سردردهای میگرنی رنج میبرند، و پاسخ درمانی مناسبی از دارو‌های میگرن نگرفته‌اند، یکی از بهترین روش های درمانی تزریق بوتاکس میگرن (بوتولینیوم توکسین) است.

این تزریق باید توسط پزشک و در نواحی مخصوصی انجام شود. ماندگاری این تزریق بوتاکس هم حداقل تا 6 ماه است.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در رشت (کلینیک زیبایی باران)

کلینیک زیبایی باران در رشت، با متخصصان و پزشکان مجرب و همچنین خدمات نوین در زمینه تزریق بوتاکس، جزئه بهترین مرکز زیبایی و بوتاکس در استان گیلان بحساب می‌آید.

بهترین دکتر بوتاکس در رشت

دکتر زهرا مومنی متخصص تزریق بوتاکس انواع نواحی صورت و بدن، با 10 سال تجربه و داشتن همه مدارک پزشکی، و مجوزهای بهداشتی لازم، در رشت شناخته شده است. شما میتوانید با اطمینان و خیال راحت به کلینیک باران مراجعه کنید.

لطفا جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد نحوی تزریق بوتاکس با شماره تلفن‌های کلینیک زیبایی باران تماس بگیرید.

بوتاکس چیست؟

سم بوتولینوم، یک داروی شل کننده عضلات است و برای درمان چین و چروک است که به پوست تزریق می شود.

با تزریق این سم به عضله، انقباضات بیش از حد آن عضله را کاهش می دهد و از عمیق شدن خطوط ریز جلوگیری می کند. این یک درمان بسیار ایمن است، اما انتخاب یک پزشک معتبر و دارای صلاحیت برای انجام تزریق بوتاکس بسیار حائز اهمیت است.

در چه شرایطی تزریق بوتاکس توصیه نمی شود؟

  • عفونت پوستی دارید.
  • ناخوش احوال هستید.
  • دارای بیماری عصبی عضلانی هستید.
  • داروهای خاصی مصرف می کنید.
  • باردار یا شیرده هستید.

بعد از بوتاکس چگونه از صورتم مراقبت کنم؟

در حالی که انجام تزریق بوتاکس ممکن است زمان زیادی طول نکشد، اما باید به خاطر داشته باشید که نتایج درمان ممکن است 3 تا 14 روز طول بکشد تا اثر کامل خود را نشان دهد.

 در این مدت، رعایت برخی اقدامات احتیاطی و مراقبت از صورتتان بسیار مهم است. از روز اول، باید چند تمرین ساده صورت را انجام دهید.

 این تمرینات شامل اخم، لبخند و چشمک زدن است. انجام این تمرینات باعث می شود بوتاکس سریع تر به گیرنده های عصبی که عضلات را شل می کنند، برسد، که می تواند ظاهر چین و چروک ها را زودتر کاهش دهد!

هنگام شستن صورت، باید ملایم تر از حالت عادی باشید. از استفاده از لایه بردارها خودداری کنید و از آب داغ استفاده نکنید.

 در عوض، از آب ولرم و یک پاک کننده سبک استفاده کنید. در حالی که قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و برنزه شدن بر درمان بوتاکس شما تأثیر نمی گذارد، آسیب UV باعث ایجاد چین و چروک بیشتر در دراز مدت می شود،.

بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و همیشه به طور منظم از ضد آفتاب استفاده کنید.

مدت زمان تزریق بوتاکس چقدر است؟

به طور معمول، اثرات درمان شما بین 3 تا 6 ماه ادامه خواهد داشت. پس از انجام درمان های منظم برای مدت زمان طولانی، مزایای تزریق بوتاکس ممکن است به دلیل تمرین “عضلات” برای شل شدن و کاهش علائم چین و چروک، طولانی تر بماند.

برخی عوامل دیگر وجود دارند که بر طول اثر درمان شما تأثیر می گذارد. عواملی مانند سن، رژیم غذایی، وضعیت فعلی پوست، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تمرینات صورت و درمان های قبلی صورت، اثر بوتاکس را طولانی تر می کنند.

تزریق بوتاکس چه خطراتی دارد؟

این نوع تزریقات دارای بیش از 15 سال مطالعات بالینی است و برای استفاده در 96  کشور جهان تأیید شده است.

 علاوه بر این، بوتاکس در بیش از 495 مقاله علمی و پزشکی مورد بررسی قرار گرفته که در آن بی خطر و موثر ذکر شده است. با این حال، باید بدانید که ممکن است بوتاکس عوارض جانبی هم داشته باشد.

افتادگی پلک و ابرو و همچنین تورم، در خط اخم، خطوط پنجه کلاغی و خط پیشانی تجربه شده است. سایر عوارض جانبی می تواند شامل خشکی چشم، دوبینی یا تاری دید و کاهش بینایی باشد.

 خشکی دهان و ناراحتی جزئی در محل تزریق نیز ممکن است ایجاد شود. سردرد، گردن درد و احساس خستگی از دیگر عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس است. اگر بعد از درمان دچار عوارض شدید، با متخصص تماس بگیرید.

بعد از تزریق بوتاکس از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

پس از درمان، موارد خاصی وجود دارد که نباید انجام دهید. باید از مالیدن بیش از حد یا ماساژ صورت خودداری شود.

 برای کمک به کاهش هرگونه درد یا کبودی، می توانید یخ را برای مدت محدودی روی ناحیه تزریق شده استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که یخ را مستقیما روی پوست خود نگه ندارید.

 داروهایی مانند ایبوپروفن و آسپرین بدلیل ویژگی های رقیق کننده خون می توانند کبودی را بدتر کنند، بنابراین از مصرف آنها خودداری کنید.

حداقل 4 ساعت پس از درمان، دراز نکشید. این ممکن است منجر پخش شدن بوتاکس در نواحی مختلف صورت (که به مهاجرت نیز معروف است) شود و احتمال عوارض دیگر را افزایش دهد.

 سعی کنید حداقل به مدت 24 ساعت در تمرینات شدید شرکت نکنید، و دوش آب گرم نگیرید. هنگامی که قصد نوبت گرفتن برای انجام بوتاکس دارید، حواصتان باشد که تا 24 الی 48 ساعت بعد پرواز نداشته باشید، چرا که مسافرت با هواپیما نیز باعث پخش شدن مواد بوتاکس به سایر نواحی می شود.

فیشال صورت بعد از بوتاکس

تا 14 روز پس از انجام بوتاکس نباید فیشال انجام دهید. باید مطمئن شوید که دیگر بوتاکس کامل اثر خود را گذاشته است و محل های تزریق کامل بهبود یافته اند.

 در فیشال اصولا از ترکیبی از فشار، گرما یا لایه برداری استفاده می شود، همه اینها می تواند اثرات درمان بوتاکس شما را از راه هایی مانند تحریک، اثربخشی و مهاجرت تغییر دهد.

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در گیلان

کلینیک تزریق بوتاکس در رشت

01

مشاوره حرفه‌ای با کادری قوی

botaks1122

02

خدمات زیبایی با تزریق بوتاکس

مطب تزریق بوتاکس آقایان در رشت

نتیجه رضایت‌بخش با تزریق بوتاکس

03

سوالات متداول
ماندگاری اثرات بوتاکس چقدر است؟

معمولا ماندگاری بوتاکس زیبایی حدودا بین چهار تا شش ماه است، عوامل ماندگاری بوتاکس: عمق چین و چروکها محل تزریق میزان تزریق نوع پوست سبک زندگی است. به این نکته توجه داشته باشید که هیچ وقت ماندگاری، میزان و قیمت تزریق بوتاکس در افراد مختلف به یک اندازه نیست.

اثر بخشی تزریق بوتاکس بلافاصله نیست و معمولا بعد از 3 تا 10 روز میزان اثر بخشی خود را نشان می دهد. البته این مورد به عوامل مختلف نوع و برند بوتاکس یا میزان تزریق بوتاکس و محل تزریق بستگی دارد.

تزریق بوتاکس با سوزن های ویژه بسیار ریز انجام میشود که میزان درد بسیار پایینی دارند و میتوان از انواع بی حسی موضعی نیز قبل از تزریق بوتاکس استفاده کرد.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود، اما به مرور زمان به تزریق های بعد ماندگاری آن افزایش پیدا می کند و می تواند از بروز چین و چروک های مجدد جلوگیری کند و بهتر است قبل از این که تاثیر بوتاکس از بین برود برای ترمیم آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *