کلینیک لاغری در رشت

افرادی که از اندام خود به دلیل اضافه وزن رضایت ندارند و تمایل دارند از چربی های اضافی بدن خود رهایی یابند می توانند از روش‌های جدید کلینیک لاغری و زیبایی باران استفاده کنند.

در کلینیک لاغری باران در رشت از دو دستگاه تری مکس ۳MAX و کرایولیپولیز برای لاغری موضعی استفاده می‌شود. کلینیک لاغری باران با داشتن متخصصین و کادر مجرب در ارائه خدمات لاغری در رشت این اطمینان را به شما میدهد، که تغییرات چشمگیری را در خود احساس کنید.

خدمات لاغری در رشت
کلینیک لیزر موهای زائد
کلینیک لاغری و زیبایی باران

قیمت خدمات لاغری در رشت

دستگاهتعداد جلساتقیمت (ریال)تخفیف طلایی
دستگاه کویتیشن8 جلسه32,000,00025,000,000
دستگاه کرایولیپولیزیک واحد کرایو8500000ـ
دستگاه کرایولیپولیزدو واحد کرایو17,000,00016,000,000
دستگاه کرایولیپولیزسه واحد کرایو25,500,00024,000,000
فیلر یا هرفیلر برای پوست
نمایش ویدیو درباره فیلر یا هرفیلر برای پوست
تزریق بوتاکس پره بینی
نمایش ویدیو درباره تزریق بوتاکس پره بینی
تیرگی و گودی زیر چشم
نمایش ویدیو درباره تیرگی و گودی زیر چشم
درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران
نمایش ویدیو درباره درمان لک، زخم و جوش در کلینیک باران

کلینیک لاغری باران با استفاده از دستگاه لاغری موضعی ۳MAX  و کرایولیپولیز یکی از بروز‌ترین دستگاه‌های ارائه شده‌ای است، که با کمک آن می توانید تغییرات محسوسی در خود ایجاد کنید.

استفاده از این دستگاه هیچ گونه دردی نداشته و فرد تنها مقدار کمی گرما را احساس می می‌کند. به طور معمول جلسات درمانی استفاده از این دستگاه بین ۲۰ الی ۴۰ دقیقه به طول می انجامد.

استفاده از این دستگاه نیازی به بی هوشی و یا استفاده از بی حسی موضعی ندارد و تنها پروب های دستگاه روی پوست فرد کشیده می شوند و طی این پروسه فرد تنها گرمای کمی را احساس می‌کند.

معرفی دستگاه تری مکس 3max برای لاغری موضعی

دستگاه تری مکس 3MAX به صورت همزمان از سه مکانیسم درمانی رادیو فرکانسی (RF) ، واکیوم LPG و اولترا سوند کویتیشنو (Cavitaion)   با کمک امواج برای لاغری استفاده می‌شود.

 اما در اغلب دستگاه‌هایی که تا پیش از این ارائه شده بودند، تنها یکی از این سه مکانیسم استفاده شده‌اند.

دیگر خدمات کلینیک باران: لیزر موهای زائد رشت

معرفی دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ که در کلینیک لاغری باران استفاده می‌شود، میتوان گفت یک تکنیک فرم دهی بدن است، که با انجماد بافت چربی زیر جلدی برای از بین بردن سلول‌های چربی در بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

کرایولیپولیز یک دستگاه جدید است، که به عنوان یک جایگزین مدرن برای لیپوساکشن مورد استفاده قرار گرفته، که نحوی عملکرد این دستگاه یک روش کاملا غیر‌تهاجمی است، که نیازی به جراحی ندارد.

نحوی عملکرد دستگاه کرایولیپولیز در کلینیک لاغری

نحوی عملکرد دستگاه به این صورت است که ابتدا یک پد ژل برای محافظت از پوست روی آن ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مرحله بعد، برآمدگی چربی به داخل دهانه خالی اپلیکاتور مکیده و  یا جارو می‌شود.

شما احساس سرمای شدید و سایر احساسات احتمالی گزگز، درد و گرفتگی، در بدن و ناحیه مورد نظر می‌کنید، که پس از 5 تا 10 دقیقه کاهش می‌یابد، زیرا ناحیه مورد نظر، در طول فرآیند خنک‌سازی بی‌حس می‌شود. لایه چربی به تدریج تا دمای مورد نظر بین 30.2 تا 39.2 درجه میرسد و درنهایت خنک می‌شود.

مشاهده خدمات باران: تزریق فیلر در رشت

چه زمانی نتایج لاغری موضعی مشخص می‌شود

حداقل 8 هفته پس از درمان کرایولیپولیز، اولین نتایج قابل مشاهده است، و همچنین روند دفع تا 16 هفته پس از درمان ادامه خواهد داشت.

 با توجه به این که این روند بسیار تدریجی است، پوست شما نیز این توانایی را دارد که خود را با شرایط جدید تطبیق دهد و به آرامی همراه با آن به عقب برگردد.

بهترین کلینیک و دکتر لاغری در رشت

متخصص کلینیک بارن برای لاغری موضعی یک برنامه درمانی شخصی برای شما ایجاد خواهد کرد. در این قسمت دقیقاً فهرستی از نواحی بدن را که می‌توان با این روش درمان کرد، را برای شما شرح خواهند داد و هزینه نهایی آن را مشخص خواهند کرد.

باران با داشتن افراد حاذق، باتجربه، متخصص، و ماهر در این زمینه، به عنوان بهترین کلینیک زیبایی و لاغری، می‌توانند این درمان را در نهایت دقت و ظرافت برای شما انجام دهد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مشاوران باران تماس بگیرید.

بهترین کلینیک لاغری موضعی در رشت

بهترین خدمات لاغری در رشت

01

تضمین کار باکیفیت خدمات لاغری

کلینیک خدمات لاغری در رشت

02

کلینیک لاغری با متخصصان چیره دست

Unt88

بروزترین متد لاغری با بهترین دستگاه

03

سوالات متداول
در کلینیک باران در رشت از چه دستگاه‌هایی برای لاغری استفاده میشود؟

در کلینیک باران از دستگاه‌هایی مانند، تری مکس ۳MAX و کرایولیپولیز برای لاغری موضعی با جدیدترین متد استفاده می‌شود.

دستگاه 3max با استفاده از ترکیب تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله کویتیشن، آر اف و روش انجماد چربی اولتراسونیک به کاهش و جذب چربی‌های موضعی و اضافه بدن که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند، کمک می‌کند.

در کلینیک باران، این دستگاه چربی‌های موضعی بدن را به روشی کاملا ایمن و بدون درد از بین می‌برد. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، سلول‌های چربی به طور انتخابی تجزیه شده و از بدن دفع می‌شوند. این روش کاملاً غیرتهاجمی است و نیازی به جراحی یا برش پوستی ندارد.

دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *