کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
درمان بیماری های پوست در ایران با روش های نوین
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه درمان بیماری های پوست در چهاردهمین کنفرانس علمی تازه ها در بیماری های پوست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهیمه عبداللهی مجد، دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس تازه ها در بیماری های پوست اظهار داشت: این کنفرانس از امروز آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته رشته درماتولوژی در تالار ابوریحان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس به صورت حضوری است، گفت: البته دو استاد خارجی این کنگره که از آمریکا حضور دارند، به صورت آنلاین سخنرانی خواهند داشت.

این متخصص پوست، با اشاره به اینکه روش های نوین جراحی و زیبایی در درماتولوژی و ارائه آخرین مقالات در زمینه درمان بیماری های پوستی در این کنفرانس مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر درمان بیماری های پوست در ایران با موفقیت و با بهره مندی از روش های نوین انجام می گیرد.

وی گفت: خوشبختانه در زمینه های مختلف مانند تزریق فیلر، بوتاکس و استفاده از دستگاه هایی مانند لیزر و پلاسما در حال حاضر در کشور از انواع مرغوب و با کیفیت استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه بوتاکس انواع ایرانی و خارجی دارد، گفت: کیفیت برخی بوتاکس های ایرانی مشابه و هم سطح بوتاکس خارجی است که در کنگره امسال مقالات و نکات مهمی در زمینه بیماری های پوست و درمان های نوین جراحی ارائه خواهد شد.

دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس تازه ها در بیماری های پوست خاطرنشان کرد: کارگاه عملی نیز در این کنفرانس داریم و شرکت کنندگان از نزدیک با روش ها آشنا می شوند. همچنین تقدیر از اساتید پیشکسوت درماتولوژی و درماتوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این کنفرانس خواهیم داشت.

وی بیان داشت: همچنین جهت قدردانی از دکتر پرویز طوسی در حوزه درماتولوژی جهت ماندگار ماندن یاد ایشان سمینار رزیدنتی استاد دکتر پرویز طوسی را خواهیم داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان