کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
درد لیزر موهای زائد چقدر است؟

لیزر بهترین راه برای خلاصی از موهای زائد است؛ اما خیلی از افراد به دلیل ترس از درد زیاد لیزر به سراغ آن نمی روند یا ممکن است هنگام تحقیق درمورد لیزر، با پاسخ های مختلفی روبه رو شوند و در نهایت متوجه ...

ما در این محتوا به طور کاملاً تخصصی، میزان درد لیزر موهای زائد در قسمت های مختلف بدن را بررسی کرده ایم. در آخر نیز راهکاری برای کاهش درد ناشی از لیزر را معرفی می کنیم تا به راحتی بتوانید درد لیزر را خنثی کنید. اگر قصد دارید یک بار برای همیشه مقدار درد لیزر موهای زائد را بدانید، این محتوا برای شما نوشته شده است.

علل افزایش موهای زائد؛ چرا موهای زائد رشد بیشتری دارد؟

موی زائد با سایر موهای بدن فرق دارد. هنگامی که میزان رشد موهای بدن از حالت طبیعی خارج می شود و رنگ یا ضخامت آن تغییر می کند، به آن موی زائد گفته می شود. ژنتیک، نژاد و قومیت از عوامل تاثیرگذار در مقدار رشد موهای زائد هستند. بهترین راه برای از بین بردن پرمویی ژنتیکی، استفاده از لیزر است.

لیزر خانگی و تخصصی از انواع مختلف لیزر هستند. تاثیر دستگاه های لیزری که در کلینیک های زیبایی استفاده می شود، برای از بین بردن موهای زائد بسیار بیشتر از لیزرهای خانگی است. خرید دستگاه لیزر موهای زائد تخصصی از توان یک فرد عادی خارج است. علاوه بر این، نگهداری از دستگاه ها به تجهیزات ویژه ای نیاز دارد. درنتیجه، بهترین راه، مراجعه به کلینیک زیبایی و پرداخت هزینه ای کمتر برای استفاده از خدمات لیزر است.

بیماری های هورمونی یا رژیم غذایی؛ کدام یک دلیل افزایش موهای زائد است؟

مشکلات پرمویی بیشتر به دلیل اختلال در تعادل هورمون ها است. قبل از شروع جلسات لیزر، باید مطمئن شد که مشکلاتی مانند سندروم پلی کیستیک و کوشینگ در خانم ها، تعادل هورمون ها را به هم نمی ریزد. اگر مشکلات هورمونی وجود نداشته باشد، لیزر الکساندرایت برای همه مدل های پوستی بهترین نتیجه را دارد.

توضیحات تکمیلی این دستگاه پرکاربرد را می توانید در صفحه قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت مطالعه کنید. علاوه بر سندروم پلی کیستیک و کوشینگ، رژیم غذایی نامناسب نیز باعث افزایش وزن و به هم ریختن مقدار هورمون ها می شود. درنتیجه سبک زندگی، رژیم غذایی و بیماری های مختلف به طورمستقیم روی تغییر تعادل هورمون ها تاثیر دارند. 

درد لیزر در هر قسمت چقدر است؟ بررسی درد ناحیه های مختلف بدن

درد لیزر بستگی به ضخامت پوست و مو دارد. هنگام لیزر قسمت هایی که پوست نازکی دارد، کمی درد یا سوزش حس می شود. طبق تجربه کاربران، درد لیزر از اپیلاسیون خیلی کم تر است. لیزر یک روش تقریباً دائمی برای از بین بردن موهای زائد است و شما بعد از چند جلسه، دیگر نیازی به استفاده از روش های مختلف موزدایی نخواهید داشت. همین موضوع، تحمل درد را برای شما ساده تر می کند. در ادامه میزان درد قسمت های مختلف بدن و صورت را بررسی می کنیم. 

آیا لیزر صورت درد دارد؟ رابطه مستقیم نازکی پوست با درد لیزر

پوست پشت لب از پوست بقیه قسمت های صورت نازک تر است. به همین دلیل درد بیشتری هنگام لیزر حس می شود. در خانم ها پوست صورت نازک تر از آقایان است. دردی که خانم ها و آقایان از لیزر توصیف می کنند، تفاوت دارد. در نتیجه ممکن است آقایان برای لیزر خط ریش دردی حس نکنند. 

درد لیزر دست و پا؛ رابطه مقدار عصب های بدن با درد هنگام لیزر

بازو و ساق دست و پا، تقریبا جزو قسمت های بدون درد هنگام لیزر محسوب می شود. عصب های دست بسیار کمتر از پشت لب و زیر بغل است. اما زیر بغل نیز مانند پشت لب، پوستی حساس دارد. در نتیجه کمی سوزش و درد هنگام لیزر طبیعی است. با گذشت چند جلسه این درد در بسیاری از افراد کاهش پیدا می کند.

آیا لیزر بیکینی درد دارد؟ حساس ترین پوست و بیشترین درد

درد لیزر ناحیه بیکینی بسیار کمتر از موزدایی با روش اپیلاسیون است. دردی که در این ناحیه حس می شود، به دلیل موی ضخیم و پوست نازک آن است؛ با کاهش ضخامت موها، درد لیزر کمتر خواهد شد. در جلسات اول برای کاهش درد لیزر ناحیه بیکینی معمولاً از پماد بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

چگونه درد لیزر را تحمل کنیم؟ راه هایی برای کاهش درد لیزر

درد لیزر قسمت های مختلف بدن در خانم ها و آقایان متفاوت است. هرچقدر موها نازک تر و پوست ضخیم تر باشد، درد کمتری حس می شود. معمولاً برای نقاطی مانند بیکینی و زیر بغل که در اکثر افراد درد زیادی دارد، از ژل بی حس کننده استفاده می شود. یکی دیگر از راه های کاهش درد لیزر، استفاده از دستگاه خنک کننده است. به همین دلیل بهتر است که از دستگاه هایی (مانند دستگاه لیزر الکس) استفاده کنید که کولینگ قدرتمندتری دارند.

باد خنکی که روی پوست حس می شود و سرعت بالای تکنسین در لیزر به کاهش درد کمک می کند. قبل از جلسه لیزر از برنزه کردن خودداری کنید؛ زیرا لیزر درد بیشتری روی پوست آفتاب سوخته ایجاد می کند.

بنابراین، قبل از شروع جلسات از دکتر پوست مشاوره تخصصی دریافت کنید تا با بایدها و نبایدهای لیزر آشنا شوید.

کاهش درد قسمت های مختلف بدن با دستگاه لیزر اصل و خنک کننده 

در این محتوا درد قسمت های مختلف بدن را در هنگام لیزر بررسی کردیم تا بتوانیم به سوال «درد لیزر موهای زائد چقدر است؟» پاسخی صحیح بدهیم. طبق گزارش هایی که کاربران ایرانی و خارجی از تجربه درد لیزر اعلام کرده اند، درد لیزر شبیه به سوزشی خفیف اعلام شده است.

همچنین، ۸۰ درصد کاربران درد همه قسمت های بدن را بسیار کمتر از درد اپیلاسیون تشخیص داده اند و سایر افراد نیز ادعا کرده اند که لیزر دردی ندارد. به طورکلی، بعد از چند جلسه، پوست به لیزر عادت می کند و هنگامی که ضخامت موها کم شود، دردی احساس نخواهد شد.

بهترین اقدام برای کاهش درد ابتدای لیزر، مراجعه به کلینیک های تخصصی است که از دستگاه های لیزر اصل همراه با سیستم خنک کننده استفاده می کنند. شرکت آفتاب فروزان آریا، بهترین دستگاه های لیزر تخصصی موهای زائد را برای کلینیک های زیبایی فراهم می کند تا با استفاده از این دستگاه ها، بهترین نتیجه برای کاربران حاصل شود.

آدرس کلینیک باران: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2 ، طبقه سوم، کلینیک پوست و مو و لیزر باران 

تلفن های تماس
01332127264
01332127319

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لیزر

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان