کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
خدمات لیزر و زیبایی در منازل و آرایشگاه ها ممنوع است

رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان دشتستان گفت: هرگونه خدمات لیزر و زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس و ... در منازل و آرایشگاه ها به صورت اکید ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر احمد کیامرثی رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان دشتستان گفت: هرگونه خدمات لیزر، زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس و ... در منازل و آرایشگاه ها به صورت اکید ممنوع است و در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد.

او گفت: بر فعالیت مطب های مامایی و همچنین کلینیک هایی که با عنوان خدمات لیزر و زیبایی در شهرستان فعالیت می کنند، نظارت های بیشتری به صورت نامحسوس با همکاری نمایندگان گروه های پزشکی و پیراپزشکی و بازرسان شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد شد و با افرادی که بدون مجوز رسمی و حضور پزشک، کارهای غیرقانونی انجام دهند، طبق قوانین برخورد خواهد شد.

 مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از مکان هایی که خدمات غیربهداشتی و غیرقانونی در آنجا انجام می گیرد می توانند با شماره تماس ۱۹۰ ثبت شکایات مردمی تماس بگیرند و یا به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان دشتستان همچنین گفت: هرگونه تبلیغات در حوزه فعالیت های پزشکی و پیراپزشکی چه در فضای مجازی و یا به صورت پوستر و نصب در تابلوهای تبلیغاتی شهری، باید با اجازه سازمان نظام پزشکی انجام گیرد.

کیامرثی درباره داروخانه ها نیز گفت: در تمامی داروخانه ها باید مسئول فنی در نوبت های مختلف شبانه روز حضور داشته باشد و فقط افرادی که مدرک نسخه پیچی دارند، مجوز ارائه خدمات به مراجعین را دارند. ارائه داروی اشتباه به بیماران پیامدهای قانونی خواهد داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان