کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
لیزر موهای زائد رشت

امروزه یکی از بهترین روشهای رفع موهای زائد یعنی لیزر موهای زائد با نتیجه و اثربخشی بالا و بدون درد بوده و جزء محبوبترین راه حلهای رفع و از بین بردن موهای زائد در کلینیک های زیبایی میباشد. اساس کار لیزر برورود نور باسرعت بالا به داخل بافت پوست برای سوزاندن ریشه موهای زائد میباشد.

مزایای لیزر موهای زائد 

کاهش رشد موها و کم شدن حجم آن باسرعت بالا، بدون درد یا درنهایت با درد کم و قابل استفاده برای تمام نقاط بدن از مزایای استفاده از لیزر موهای زائد میباشد.

باورهای اشتباه درباره لیزر موهای زائد

- لیزر باعث رفع دائمی موهای زائد می شود:

لیزر، موهای زائد را نازک کرده و تاحدود 70-90 درصد کاهش میدهد، اما بطور کل باعث ازبین رفتن همیشگی آنها نمیشود. عموماً جلسات لیزردر کلینیک زیبایی 6 تا 8 جلسه ماهی یکبار و پس از آن هر دوماه یکبار و بالاتر بسته به زمان رویش مو میباشد.

* مشکل هورمونی درافراد باعث بازگشت موهای زائدشده و لیزر موهای زائد فایده ای نخواهدداشت. حتماً قبل ازانجام لیزر ازاین مشکل ورفع آن مطمئن شوید.

* مراجعه به کلینیک زیبایی مجهز با دستگاه پیشرفته و مدرن لیزر موهای زائد از اصلی ترین گام ها برای رفع موهای زائد می باشد.

- اشتباه رایج دیگر درباره لیزر موهای زائد درکلینیک زیبایی اینست که اگر رشد موهای زائد بعد از 2 تا 3 جلسه متوقف شد، دیگرنیازی به ادامه روند لیزر موهای زائد ندارند. اما در هر مرحله تنها فولیکول موهایی که در فاز رشد قرار داشته تحت اثر لیزر قرار گرفته و می سوزند. در مراجعه به پزشک در کلینیک زیبایی به شما توضیح داده خواهد شد که موهایی که در فاز استراحت بسر برده ، لیزر درآنها تاثیری نداشته، بنابراین حداقل 6 تا 8 جلسه نیاز است تا تمامی موها درفاز رشد قرار گرفته و اشعه لیزر بر آن اثر کند.

- لیزر موهای زائد دارای اشعه مضر می باشد

دستگاه های لیزر موهای زائد دارای تاییدیه توسط سازمان غذا و داروی کشور تولید کننده بوده و هیچ نوع اشعه مضری ساطع نمی کند و تابش بین موانعی که در دستگاه تعبیه گشته باقی مانده تا اشعه های مضر با پوست درتماس نباشد.

- لیزر موهای زائد بدون عارضه است:

این باور نیز غلط است. به دلیل اینکه افراد آفتاب گرفته (برنزه کردن پوست) مستعد سوختگی در اثر تابش اشعه لیزر بوده که باعث ایجاد لک سفید می گردد. مراقبتهای بعد از انجام لیزر هم لازم است که در کلینیک زیبایی به شما توصیه می شود تا از ایجاد زخم و اسکار جای زخم جلوگیری شود.

- لیزر موهای زائد روی اعضاء داخلی بدن تاثیرگذار است

خیر. به این دلیل که ارتباطی بین لیزر با اجزای داخلی وجود نداشته و آثار بدی بدنبال ندارد. این موضوع نیز برمیگردد به عمق نفوذ کم در پوست و اینکه اشعه لیزر به لایه درونی پوست و سپس به عمق بافتها نخواهد رسید.

- لیزر موهای زائد در قسمت شکم و پهلو باعث نازایی است

یک باور نادرست دیگرکه دربین مردم رواج یافته، لیزر موهای زائد درناحیه شکم و پهلو باعث آسیب تخمدانی و خطرناباروری است. ولی عمق نفوذ اشعه لیزر درون پوست تاحدفولیکول و ریشه مو بوده و اشعه آن به لایه دوم پوست هم نمیرسد. پس چگونه به ارگان داخلی مانند تخمدان اثربگذارد.

-لیزر موهای زائد در تابستان نمی توان انجام داد

از آنجائیکه پزشکان توصیه میکنند در فصل تابستان با نازک شدن پوست، برای جلوگیری ازایجاد لکه های پوستی ناشی از تماس مستقیم با نور خورشید، ازانجام لیزر برای جوانسازی و یا پاکسازی پوست اجتناب کنید. این درحالیست که لیزر موهای زائد، تاثیری درنازک شدن پوست نداشته وممنوعیت فصلی نیز نخواهدداشت.

- تمامی افراد می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند

افراد باردار، افراد با سابقه بیماری های عصبی که ممکن است جای لیزرشان را دستکاری کنند، افراد با بیماریهای پوستی نظیر پسوریازیس وافراد با شغلهای ماندن ساعت زیاد در زیر نور خورشید مجاز به انجام لیزر موهای زائد نبوده و افراد دارای عفونت و زخم نیز باید پس ازدرمان، لیزر موهای زائد را آغاز کنند.

- لیزر موهای زائد همراه بادرد است

لیزر موهای زائد با ورود نور تنهاکمی درد یاسوزش قابل تحمل و بطور موقت در برخی افراد با آستانه دردپایین دارد. بعلت اینکه عمق نفوذ آن درپوست کم بوده و در حدچند میلی متر و به بافت های داخلی بدن نمیرسد تا مشکلی ایجادکند. اسپری و کرمهای بی حسی قبل ازانجام لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی برای کاهش درد پیشنهاد میگردد.

- لیزر موهای زائد برای پوست تیره و موی روشن مناسب نیست

درگذشته دستگاه لیزر موهای زائد طول موج کوتاهی داشته و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده، اما گاهاً رنگ پوست تیره را بافولیکول سیاه مو اشتباه گرفته و باعث سوختگی شدید درپوست میشدند. اما امروزه در کلینیک های زیبایی دستگاه لیزر NDYAG با طول موج بالا وعمق نفوذبیشتر برای پوست های تیره مناسب بوده و خطر سوختگی را در آنها کم میکند. دستگاه شبه لیزر هم مانند IPL برای رفع موهای زائد روشن و حتی کرکی مناسب میباشد.

- لیزر موهای زائد باعث تیره یا روشن شدن پوست میگردد

از عوارض نادر لیزر می توان به ایجاد نقاط تیره در پوست های روشن و برعکس اشاره داشت. این پیگمانت ها موقت بوده و درافراد بسیارکمی بدلیل عدم انتخاب دستگاه مناسب میتواند باشد. انتخاب پزشک متبحر و کلینیک زیبایی مجهز بهترین راه چاره میباشد. کما اینکه این عوارض با مراقبت برطرف خواهدشد.

- لیزر موهای زائد باعث سرطان میشود:

به عنوان مثال لیزر موهای زائد زیربغل سبب سرطان غددلنفاوی می گردد نیز غلط است و لیزر موهای زائد به هیچ عنوان نمیتواند در غددلنفاوی تاثیر گذاشته و باعث سرطان گردد. علت آن همان عمق نفوذ کم و محدود به لایه میانی پوست یا درم در محل قرارگیری فولیکول های مو بوده و هرگز به غددلنفاوی زیربغل نمیرسد.

* هرروش درمانی نظیر لیزر موهای زائد ، باید بارعایت استاندارها و شیوه نامه های پزشکی صورت پذیرد تا نتیجه درست داشته باشد. راه حل انتخاب کلینیک زیبایی مناسب بوده که مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با استاندارد وتاییدیه رسمی ازانجمن عملی و تخصصی با پزشک متخصص و مجرب و نیز اپراتور لیزر با تجربه و کارآزموده باشد. پس از انجام لیزر موهای زائد در جائی غیر از کلینیک زیبایی نظیر سالنها و مراکز غیرپزشکی اجتناب نمائید.

آدرس کلینیک باران: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2 ، طبقه سوم، کلینیک پوست و مو و لیزر باران 

تلفن های تماس
01332127264
01332127319

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان