کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
تزریق فیلر در رشت و معرفی انواع فیلر صورت

با افزایش سن، روند پیری و شکستگی پوست سرعت پیدا می‌کند. روندی که می‌تواند سلامت روحی اشخاص را به خطر بیندازد. فیلر تکنیکی کم و بیش ساده و علمی برای حجم دادن به شیار‌ها و چروک‌های پوست، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، ترمیم جای جوش‌ها و لیفتینگ پوست به‌حساب می‌آید.

فیلر‌ها انواع مختلفی دارند که از مواد طبیعی، شیمیایی، ژل‌ها و حتی چربی‌های بدن بیمار استخراج می‌شوند و هرکدام بسته به درمان مدنظر و محل تزریق، فواید و عوارضی مخصوص به خود دارند.

درصورتی‌که قصد استفاده از درمان فیلر را برای قسمت‌های مختلف صورت خود دارید، می‌خواهید حجم لب یا گونه خود را افزایش دهید و یا علاقه دارید تا با این تکنیک پزشکی کم و بیش کم‌خطر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله پیش رو به‌طور کامل مطالعه کنید.

فیلر در چه مواردی استفاده می‌شود؟

مشهورترین مورد استفاده انواع مختلف فیلرها، بهبود شرایط پوست با پرکردن خطوط و چین و چروک‌های صورت است. خطوط پیشانی، خطوط خنده، چین و چروک‌های اطراف چشم و دهان و به‌طورکلی هرگونه فرورفتگی در پوست، از جمله مواردی است که با استفاده از فیلر می‌توان آن را درمان کرد.

جای زخم‌ها و جوش‌های عمیق را نیز می‌توان با تکنیک‌هایی خاص و با استفاده از فیلر‌ها بهبود بخشید. البته باید سطح انتظار بیماران را در حد توانایی تزریق فیلر‌ها پایین آورد یا از تکنیک‌های ترکیبی لیزر و جراحی در کنار تزریق فیلر استفاده کرد.

علاوه بر خواص درمانی فیلر‌ها در تغییرات پوستی، می‌توان از این روش در حجم دهی به لب‌ها و گونه نیز استفاده کرد. با استفاده از تکنیک‌های حجم دهی، تغییر شکل صورت و زاویه‌دار کردن فک نیز با استفاده از فیلر ممکن می‌شود. هرچند باید به این موضوع دقت داشت که تخصص پزشک در پروسه‌های حجم‌دار کردن صورت، بیشتر به چشم می‌آید.

فیلر‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

کاهش چربی و کلاژن پوست با افزایش سن، منجر به شل‌شدگی، افتادن و ایجاد خطوط بر روی پوست می‌شود. فیلر‌ها موادی هستند که به بازگرداندن پوست به شرایط اولیه کمک می‌کنند.

این مواد در قسمت‌های مختلف پوست که نیاز به کشیده شدن و حجم‌دار شدن دارند، تزریق می‌شوند و معمولاً به‌صورت مستقیم، فضای خالی موجود در پوست را پر می‌کنند. البته به این موضوع باید دقت داشت که انواعی از فیلرها، کلاژن ساز هستند و مدتی زمان می‌برد تا اثر نهایی خود را در محل اعمال‌شده نشان دهند.

علاوه بر حجم فیلر تزریق شده که در نتیجه نهایی تأثیرگذار است، نوع فیلر نیز در مدت‌زمان نمایان بودن تغییرات، اثر می‌گذارد. فیلر‌ها را به‌طورکلی و بر اساس عملکرد می‌توان به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و دائمی تقسیم کرد.

هزینه فیلر بینی

بینی یکی از تأثیرگذارترین اجزای صورت است و بیشترین آمار جراحی زیبایی به این عضو از صورت مربوط می شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی شرایط عمل جراحی را ندارند، به همین دلیل برای خوش فرم کردن بینی از روش فیلر استفاده می کنند. فیلر در واقع به تزریق یک ماده پرکننده مانند اسید هالورونیک در زیر پوست گفته می شود که کاملاً غیرتهاجمی و بی خطر است. البته برخی عارضه های جزئی را هم دارد. تزریق فیلر در کلینیک باران رشت به صورت سرپایی در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود و بسیار راحت از حراجی است. به همین دلیل هزینه بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی دارد. البته این روش برای افرادی مناسب است که می خواهند با پوشش دادن برجستی بینی آن را خوش فرم و کوچک نشان دهند. این روش از ۶ ماه تا سه سال ظاهر بینی را تغییر می دهد.

هزینه فیلر بینی در کلینیک باران رشت با توجه به عوامل متعددی از جمله: نوع برند پرکننده و کیفیت آن، دستمزد پزشک، تعداد تزریق و غیره مشخص می شود اما در کل هزینه ها در این مطب منصفانه است. ناگفته نماند چون فیلر بینی عمل زیبایی محسوب می شود، حق بیمه شامل آن نمی شود. در مطب زیبارو علاوه بر خوش فرم کردن بینی، خدمات زیبایی دیگری از جمله زاویه سازی صورت و فیلر زیر چشم نیز انجام می شود که در ادامه راجع به چگونگی این روش های زیبایی و هزینه آن ها صحبت می کنیم.

هزینه زاویه سازی با فیلر در رشت

زاویه سازی روشی است که در آن فرم صورت تغییر کرده و فرد جوان تر و زیباتر به نظر می رسد. امروزه در تمام جهان فرم صورت V شکل طرفدار بسیاری دارد و افراد به روش های مختلفی زاویه فک و صورت خود را به این شکل در می آورند. در این روش نقاطی از صورت که نقش کلیدی در زیبایی چهره دارند، برجسته می شوند. این نقاط می تواند زاویه فک، خطوط گونه، چانه و خطوط فک باشد. به عبارت دیگر در این روش صورت لاغر تر و گونه و چانه برجسته تر می شوند. این عمل زیبایی به روش های مختلفی از جمله: تزریق فیلر، تزریق چربی، بوتاکس، زاویه سازی با نخ و تزریق ژل می شود که تمام روش ها بدون درد و عارضه و سرپایی هستند و تنها با یک بی حسی ساده انجام می شوند. زاویه سازی فک بسته به نوع آن از ۶ ماه تا ۳۶ ماه ماندگاری دارد.

هزینه زاویه سازی صورت مانند هزینه فیلر بینی تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آن ها کلینیک زیبایی است. کلینیک باران رشت بسیاری از هزینه های خود را کاسته تا مشتری رضایت کامل داشته باشد.عواملی مانند نوع عمل زاویه سازی، مواد استفاده شده، تعداد تزریق ها، دستمزد پزشک، هزینه های جاری کلینیک و غیره در هزینه زاویه سازی نقش دارند.

فیلر زیر چشم در رشت

بسیاری از افراد از سیاهی و کبودی زیر چشمان خود رنج می برند. دلایل مختلفی سبب بروز حالت گودی و کبودی زیر چشم می شود و افراد را بیمار و رنجور جلوه می دهد. پزشکان کلینیک باران رشت با تزریق فیلر زیر چشم به رفع این مشکل کمک می کنند. در این روش از ماده پرکننده یا فیلر پوستی به نام اسید هالورونیک که نوعی قند طبیعی موجود در پوست است، استفاده می شود و هیچ عارضه ای ندارد چون کاملاً با پوست انسان سازگار است. پزشکان کلینیک باران با استفاده از فیلر زیر چشم بخش هایی از پوست زیر چشم را حجیم کرده و بالا می آورند و پوستی درخشان و جوان را به افراد هدیه می کنند. این تزریق ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. در این روش از سوزن های بسیار نازک استفاده می شود که هیچ دردی ندارد و اسکار یا زخم باقی نمی گذارد. هزینه آن نیز با توجه به عوامل متعددی مشخص می شود.

افراد می توانند فیلربینی و زیر چشم، تزریق بوتاکس، زاویه سازی صورت و خدمات دیگر را به صورت همزمان در کلینیک باران رشت دریافت کنند. هزینه فیلر بینی و زیر چشم و خدمات دیگر در این شرایط ارزان تر خواهد شد.

آدرس کلینیک باران: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2 ، طبقه سوم، کلینیک پوست و مو و لیزر باران 

تلفن های تماس
01332127264
01332127319

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان