کلینیک باران، لیزر موهای زائد در رشت

+981332127319
سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد

آیا لیزر برای رفع موهای زائد موثر است؟
سازمان FDA از لیزر به عنوان یک روش دائمی برای کاهش موهای زائد نام می‌برد. با یک دوره لیزر درمانی می‌توانیم حداقل ۷۰ درصد موهای زائد بدن را از بین ببریم. در برخی موارد این درصد تا ۹۰ یا ۹۵ درصد هم می‌رسد. موهای باقی مانده را می‌توانیم با جلسات سالانه لیزر از بین ببریم و نتایج را بهبود بخشیم.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟
امروزه دستگاه‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند نتایج خیلی خوبی برای شما ایجاد کنند. در بین برندهای سازنده‌ی دستگاه‌های لیزر، شرکت آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا از بقیه مشهورتر هستند و دستگاه‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

آیا الکساندریت بهترین دستگاه لیزر است؟
الکساندریت یک دستگاه نیست بلکه نام یک نوع لیزر است که ممکن است در دستگاه‌های مختلف استفاده شود. مثلاً دستگاه‌ کندلا جنتل پرو که یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر در دنیا است، به هر دو لیزر الکساندریت و Nd:YAG مجهز است. لیزر الکساندریت برای کسانی که پوستی روشن دارند بهترین انتخاب است ولی کسانی که پوست تیره و سبزه دارند، از Nd:YAG سود بیشتری می‌برند.

من پوست تیره‌ای دارم، آیا می‌توانم لیزر کنم؟
بله. البته در گذشته اینطور نبود و برای لیزر موهای زائد مراجعین با پوست‌های تیره مشکلات زیادی داشتیم. امروز با پیشرفت فناوری‌های لیزری می‌توانیم برای کسانی که پوست خیلی تیره هم دارند لیزر انجام دهیم؛ البته تا زمانی که بین رنگ مو و رنگ پوست تفاوت واضحی وجود داشته باشد. یعنی رنگ موها تیره‌تر از رنگ پوست باشد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
به طور کلی لیزر موهای زائد دردناک نیست ولی می‌تواند درد داشته باشد. ۹۹ درصد مراجعین می‌توانند درد لیزر را به سادگی تحمل کنند و تنها ۱ درصد به داروهای بی‌حسی نیاز پیدا می‌کنند. میزان درد به آستانه تحمل شما و ناحیه‌ی تحت درمان نیز بستگی دارد. بیشتر مراجعین درد لیزر را مشابه با درد حاصل از برخورد یک کش لاستیکی به پوست توصیف می‌کنند.

چرا برای همه مراجعین از کرم‌های بی‌حسی استفاده نمی‌کنیم؟
در مورد استفاده از داروهای موضعی بی‌حسی باید دقت کنیم؛ چرا که این داروها می‌توانند از پوست عبور کنند، وارد خون بشوند و باعث اختلال در ضربان قلب، کاهش تنفس و مشکلات جدی دیگر شوند.

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟
در صورتی که به مرکزی معتبر مراجعه کنید، اپراتور لیزر تجربه و مهارت کافی داشته باشد و مرکز لیزر زیر نظر پزشک متخصص اداره شود، لیزر یکی از بی‌خطرترین راه‌های حذف دائم موهای زائد است. در غیر این صورت خطر سوختگی، تاول، زخم و لک افتادن پوست وجود دارد.

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟
هر روش پزشکی زیبایی عوارضی به همراه دارد. عوارض طبیعی لیزر شامل التهاب، تورم، قرمزی و سوختگی شبیه به آفتاب سوختگی است که همه موقت هستند و در مدت چند روز برطرف می‌شوند. عوارض جدی‌تر و وحشتناک لیزر در بیشتر مواقع ناشی از خطای اپراتور هستند. مثلاً نگذاشتن عینک ایمنی هنگام لیزر صورت و برخورد نور لیزر با چشم، باعث آسیب جدی به چشم می‌شود یا عدم تنظیم صحیح درجه‌ی لیزر می‌تواند منجر به سوختگی‌های شدید شود.

هزینه لیزر موهای زائد در رشت چقدر است؟
هزینه لیزر محل تحت درمان، دستگاه، جثه شما و عوامل دیگری بستگی دارد. برای دریافت قیمت‌ها و برآورد هزینه می‌توانید با کارشناسان کلینیک در تماس باشید.

 

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد در رشت

لیزر مو های زائد چه مزیت های دارد ؟

۱) بدون عارضه

در بین روش های مختلف رفع موهای زائد عوارض لیزر موهای زائد بسیار کم است.

2) بدون درد
لیزر مو با دستگاه مناسب یا بدون درد است یا بسیار کم و قابل تحمل می باشد. البته به محل لیزر روی بدن هم بستگی دارد.

3) اثر بخشی سریع

4) در برابر روش های دیگر می تواند بدون ناراحتی و درد باشد .
5) این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است
6) پوست در این روش درگیر نخواهد شد
7) به وسیله لیزر موهای زائد ، رفع آنها اثر بخش تر می باشد
8) به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود
9) در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد
10) این فرآیند به سرعت صورت می گیرد و بسته به ناحیه ی لیزر ممکن است از چند دقیقه تاچند ساعت به طول بینجامد.
۱۲) خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزرموهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.
۱۳) شما می توانید در فاصله ی کمی این نتایج را مشاهده کنید .
رفع موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد: یکی از روش های که می تواند به عنوان رایج ترین جراحی زیبایی معرفی کرد و در ایالت متحده آمریکا از آن استفاده می شود روش لیزر موهای زائد است که پس از از جراحی جوان سازی و رفع چین و چروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو به عنوان دومین جراحی به شمار می آید.

 

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟


۱-وجود اختلالات هورمونی
۲-مصرف دارو های خاص
۳-وجود بعضی بیماریها
۴-سابقه گوشت اضافه در محل عمل
۵-سابقه تبخال مکرر
۶-سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی
۷-برنزه بودن
۸-وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر
۹-مصرف ایزوترتینویین
۱۰-مصرف داروهای حاوی طلا
۱۱-سابقه بیماریهایی مثل لوپوس
۱۲-افراد باردار

 

آدرس کلینیک: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2 ، طبقه سوم، کلینیک پوست و مو و لیزر باران 

تلفن های تماس
01332127264
01332127319

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان